lørdag 20. februar 2010

Pussel

Jeg har vært på syrommet og gjort ferdig Round Robin runden, men den kan jo ikke vise frem siden Kari ikke skal se blokken sin før alle runder er sydd. Jeg ble forresten veldig fornøyd, så har jeg sagt det også. Nå kan du være spent, Kari :)


Men jeg kan jo vise frem en sminkepung som jeg fikk ferdigstilt idag også. Enkel og grei og den havner i gavevesken i tilfelle jentebursdager i nær fremtid. Bare restestoff brukt på denne også.


Jeg har også gjort klar et lite stitchery som vi fikk på quiltelaget på torsdag. Vi skal sy logo/navnelapp.




4 kommentarer:

Fidus sa...

Du er så flink til å sy! Jeg håper å komme igang med noen småting etterhvert, men akkurat nå er det mye morsommere å sy. Skal jo strikke sokker også, ser at du allerede er godt igang.
Ha en flott dag!

Be-ty sa...

Kjempesøt sminkepung, Marita! Og så flink du er til å være litt i forkant av evt. "begivenheter" :)

sol sa...

Det var en søt pung, kjekt å ha noen gaver liggende klare. :)

Lappedamen sa...

Flott sminkepung. Navnelapp er kjekt å ha, ikke bare for nye i quiltelaget. Vi i Sølvtråden har også laget logo/navnelapp. Siden du ble inspirert av resteteppet som jeg holder på med, kan du finne mønsteret på denne siden: http://www.quiltville.com/stringx.shtml