søndag 29. august 2010

Hyttetur med shoppingmuligheter

Venninnen min har hytte i Flå og når det er Kjerringtorg på Nesbyen, er det bare EN god grunn
til å reise på hytta.

På lørdag var det av og på med regn, men vi hadde kledd oss godt og var villig til å bli ganske våte bare vi rakk innom alle salgsbodene som fantes på Nesbyen.

Og vi rakk innom alle og vi handlet litt også.


Jeg kjøpte en armbånd med noen ekte perler på til meg selv og artig nisseøredobb til Lena.



En eldre dame hadde sydd nydelige oppheng i Hardangersøm. Engel 25,- og hjerte til 20,- Alt for billig, spør du meg, men jeg kunne jo ikke motstå! Jeg kjøpte også en type sjal men det skal jeg vise frem senere.


En liten stopp innom Bjørneparken måtte vi også ta. Jeg visste jo at det fantes fingerbøl der ;o)



Deilig å komme hjem igjen og til Lenas muffins og bærpai, flinke jenta mi!

Helgen har gått så fort, men sånn er det vel når man har det koselig. Jeg fikk strikket en ny kjøkkenklut og er et godt stykke på vei på et par sokker til (selvsagt)

2 kommentarer:

AnneH sa...

Høres jo ut som om du har hatt en fin helg. At du bare strikket èn klut tyder jo på det. ;)
Jammen er du heldig som kommer hjem til nybakte kaker også.

Anita Tørmoen sa...

Koselig med slike helger:)