søndag 13. mars 2011

Long division ferdig

Jeg er ganske så fornøyd med utfallet av dette også. Fargene er vårlige og friske og quiltingen ble OK. Alt er bare rester, også bakstykket som måtte skjøtes på midten. Vatten er også en rest som jeg har måttet skjøte, men det merker man ikke.



Jeg puttet inn noen syrlige grønne stoff for å 'sprite opp' de gule.
Ferdig mål: 115 x 150 cm
.

I de brune rekkene har jeg quiltet bladremse
.
Og sånn ser quiltingen ut i de fargede rekkene, veldig enkelt mønster, men effektfullt og lett å få til!
.
Jeg hadde noen brune remser til overs som ble puttet inn som skjøtestykke bak.
.
Jeg tenker jeg syr et teppe til i samme mønster for her blir man kvitt stoff fort og greit.

9 kommentarer:

AnneH sa...

Det ble kjempefint. Ser at man kan bruke mye restestoff der ja. Quiltingen din var flott. Kan ikke være lett å bevege alt det stoffet under symaskinen. Håper skuldrene senket seg etterpå!

hobbyvenn sa...

Så flott teppe du har sydd. Det kommer nok godt med der du skal gi det.

Odins lille hjørne sa...

Kjempeflott teppe! Liket fargene du har brukt!!
Ble stilig med det brune bak!!
Ha en flott og kerativ uke!
klem fra odin

Unknown sa...

Så utrolig flotte tepper! Får nesten lyst til å sy igjen når jeg er her inne og får inspirasjon.

Tutten sa...

Nydelige tepper.

kate sa...

Skulle ønske du bodde i nabohuset, jeg kunne trengt en skikkelig støttekontakt når det gjelder sying. Teppene ble flotte, og jeg er imponert over quiltingen din, den er bare å ta av seg hattan for.

Siren sa...

Kjempefint :)

Kjersti M sa...

Nydelig teppe og flotte farger. Også så flink du har vært å slanke garnlageret - det kan ikke jeg skryte av. Fylte vel på litt etter oslo tur sist uke...

Tone sa...

Teppene dine er så flotte! Tenk at rester kan bli noe så fint. :) Lenge siden jeg har vært hos deg ser jeg. Tror jeg må komme innom deg oftere jeg. ;)