søndag 7. august 2011

Uferdige topper

Har sydd litt mer fra stoffbunken, denne gangen fra de rosa stoffene. Disse to teppene er helt like, men har likevel blitt så forskjellige pga kantstoffet.




Blokken er enkel; Windmill og er jo så superenkel og ikke minst genial når man skal slanke stoff.



Ninepatch er det lenge siden jeg har sydd, fant jeg ut og gikk i gang med kutting av striper i turkis og 'grønn-ish'. Stripene er 3,5" brede, ferdig blokk ca. 9x9"



Tenker jeg skal sy det sammen slik med lyse ruter i mellom. Her har jeg lagt de på fleece-stoff for å illudere hva jeg mener.

1 kommentar:

Be-ty sa...

Herlighet, du er en racer, Marita! Det blir så fint alt du syr :)
Jeg har sittet på hytta i en uke og forsøkt å psyke meg opp til å trekke noen lampeskjermer. Stoff og stativer har ligget her et år snart.