lørdag 31. desember 2011

Snart nytt år

Mens engler daler ned i skjul




er vi på vei inn i et nytt år.....


Med katta Hugo Bozz


Turvennen Kita



Vi blogges i 2012 også!



Jeg håper å få igjen mer av sylysten, skal bare rydde litt på syrommet først. Trenger visst noen flere engler til å hjelpe meg med sistnevnte...

(Skjell-engel fra Australia)


Ønsker alle mine følgere, alle som har kommentert på innlegg, alle som i det hele tatt har giddet å komme innom meg - også uten å si noe: Et riktig GODT NYTT ÅR!
Besøktelleren min gir meg motivasjon til å blogge videre - takk for det :)

*Kos og klem herfra*

2 kommentarer:

Haldis sa...

Godt nyttår!

AnneH sa...

Godt nytt år til deg og følgesvennene dine også! Er helt sikker på at sylysten kommer snart! Og det gleder jeg meg til. Du lager mye som gir inspirasjon.