tirsdag 1. januar 2013

Velkommen veggteppe av AnnaKa

Godt nytt år!


Jeg startet året med å få ferdig dette veggteppet av AnnaKa.  Broderiene hadde ligget ferdig brodert lenge, men så har jeg vært så grundig lei blokksøm, at det ble bare liggende.


Men på fredag brettet jeg opp armene og skar alle blokkene, på lørdag sydde jeg dem, på søndag ble teppet satt sammen og idag ble det tråklet og quiltet. PUHHHHH for en jobb, men så er det klart også. Har bare en liten detalj på baksiden - å sy fast løpegangen og en etikett som forteller når det ble produsert :)

Jeg har frihåndsquiltet i motivrutene

 
Vanlig quilting på stjerneblokkene

 Nok en UFO har landet og jeg er fornøyd!


3 kommentarer:

Lappedamen sa...

Det ble et nydelig teppe. Godt at du ble ferdig med det. Godt nytt sy aar til deg.

AnneH sa...

Så flott det ble. Er jo helt dine farger. Blir sikkert koselig å å kunne få det opp på veggen! Håper sylysten kommer snikende tilbake nå da!

Berit sa...

Nydelig teppe. Har akkurat gått på kurs for første gang så jeg har ikke blitt lei enda. Godt nytt år