søndag 30. juni 2013

Ut med Google reader og inn med Bloglovin'

Google har annonsert lenge at de kutter ut blogleserfunksjonen. Jaha, tenkte jeg, hva nå da?
Så var det finne enkleste tilbyder av nettleserprogram. Valget falt på BLOGLOVIN' - og jeg har ikke angret på valget.

Lett å se oppdateringer, man kan smuglese litt på oppdateringene som er gjort i de ulike bloggene man følger. Åpner du bloggen du vil lese nærmere i, kan man lett bla tilbake i tidligere innlegg og det liker jeg.

Adressen er: http://www.bloglovin.com/


Man trenger ikke å ha blog selv for å åpne konto der.
Jeg importerte først bloggadresser fra Google, men siden har jeg lagt til enda flere feeds.

Men om du bruker Google reader og vil konvertere til Bloglovin' må du gjøre det idag! I morgen er det for sent.



Her har jeg trukket ned gardinen/fanen hvor du velger/klikker Manage blogs you follow. Så kan man legge inn blogadresser og klikk 'Follow' når det valget kommer opp.

I sidemenyen på bloggen min har jeg lagt til en gadget som du kan klikke på og da vil bloggen min legge seg inn i din Bloglovin' liste (mener jeg bestemt....)



1 kommentar:

Rita Tjelta sa...

Da har jeg lagt meeg til som følger på bloggen din. Du finner meg og der inne. Se på Lappelykke sin blogg, så finner du knappen :D
Ha en flott og kreativ uke!!