fredag 8. november 2013

Strikkelyst igjen!

Jeg fikk plutselig strikkelyst igjen i midten av oktober etter å ha vært uvirksom på håndarbeidsfronten siden tidlig i sommer. Jeg har vært uten nett og bloggtilgang også, så nå komme det et rush i noen dager..

Først fikk jeg ei lue ferdig. Strikket i dobbel Lanett babyull. Mønster hentet jeg fra bloggen til Kamelia

Blod på tann, må strikke mer: Pulsvanter i påfuglmønster. Gratis mønster hentet fra nettsiden til Garnasinne.se  - Ta en titt :)


Da jeg var i garnbutikken i Lierbyen for å kjøpe garn til lue ble jeg fryktelig fristet av en jakke som sto utstilt i butikken!  En runde rundt i lokalet og to runder rundt meg selv og jeg hadde kjøpt garn til den!

Klassisk, litt retro jakke i Vikinggarn. Ferdig med en arm. Javiss, strikker armer først så jeg er sikker på at jeg får to.... ;)



 Rettstrikk og fargete 'lus', pent! Men det går ikke så veldig fort på pinner nr. 3.


Garnbutikken i Lier (facebooklink)  Mye fint i butikken og god service, ta en tur innom om du er i området. Den ligger like ved Kiwi.


1 kommentar:

Mia sa...

Med hösten kommer lusten, fin kofta ser det ut att bli. Den garnbutiken har jag varit i några gånger, enig, fin service :)